Memories

Heyy. Goodmorning. Hehehehe. Sekarang dah pukul 3 pagi dowww.

Jadi single ni best, upload jaa lahh gambar dengan sapa-sapa pun, bukan ada yang nak larang. Tapi upload sendiri, tak payah suruh orang -..-

Tengah dok basuh pinggan petang tadi, otak aku terfikir sapa yang selalu ada dengan aku selama nihh, sapa yg akan pujuk and bagi kata-kata semangat bila aku down. I'm talking about boyfriends,  not girlfrriends. Lepas giat gila berfikir, I know who is him. Mohd Izzraif Harizi bin Jasrinizar. Bukan nak kata kawan-kawan lain tak baik. But he's special for me. Kalau tengok entries dalam blog ni pun banyak nama dia.

Aku mula tau kewujudan Harz waktu mula-mula daftar masuk kelas 4 Umar. Sebelum tuu serius mana pernah dengar pun nama dia. Btw kelas 4 Umar paling best. Kelas yg cikgu pun jarang masuk, main jaa lebih. Macam mana boleh rapat? Ermmm, time tuu Harz dgn Nurun dok meja depan aku dengan Mirfan kott. K, tak ingat. Sebab 4 Umar ni tak banyak students, so kami semua rapat.

Ni kott gambar 1st kami. Tapi time ni dah form 5.


Apa yang buat dia special? Believe it or not, dia selalu ada dengan aku. Mesej jaa lahh time mana pun, dia akan reply even though lambat gilaa gilaa. Harz tak pernah tanya apa masalah aku setiap kali aku gtau dia yang aku down, he will cheer me up without know my problem. Hahahahah. For 5 years dia tak pernah lupa wish bufday aku, bagi kad and hadiah. Let me tell you something, zaman dengan Harz ni lahh zaman paling sweet tahap sikit lagi nak diabetes. Muahahaha

Yg ni lepas hantar buku text. Last day kat SMKAA.
Time cuti tunggu result. Zaman dia dlm usaha nak simpan rambut.
2nd time jumpa lepas SPM. Rambut dah jadi helmet. Hahaha
Annual dinner 1st sem Form 6
Yg ni time jaga check point utk merentas desa.
Yg ni dekat Ladang Teh Boh, Cameron Highland.
Yg ni hari terbuka SMKDSA kalau tak silap, Waktu ni dia dah nak masuk UiTM
Gambar last kami. Okayy, dah setahun tak jumpa.
Okayy, I rindu you sebenarnya. Aku tak kisah pun nak mengaku yg aku rindu Harz. Sebab bila aku mengaku apa-apa dia bukan jenis yg akan underestimate orang lain. 5 tahun jadi kawan, tak pernah sekali pun dia perlekeh aku. Aku boleh jadi diri sendiri bila dengan diaa. Even though dia akan selalu kena marah. Sorry you. 

Entah apa lahh aku nak cerita sebenarnya. Myb sbb rindu kott. Kbye.

Terima Kasih Membaca , Sila Like .

No comments: